Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu Politică de confidențialitate și Termeni și condiții.
Accept
Constructii SMARTConstructii SMARTConstructii SMART
  • Acasă
  • Analiza si prognoza
  • Eficienta energetica-Mediu
  • Eveniment
  • Producatori
  • Logistica
  • Management
  • Birouri
  • Legislativ
  • Infrastructura
  • Rezidential
Search
  • Despre
  • Contact
  • Publicitate
  • Potitică Cookies
  • Termeni și condiții
  • Potitică de confidențialitate
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Reading: PODUL GOLDEN GATE: Montarea „patului” carosabilului
Share
Sign In
Notification Show More
Font ResizerAa
Constructii SMARTConstructii SMART
Font ResizerAa
Search
  • Acasă
  • Analiza si prognoza
  • Eficienta energetica-Mediu
  • Eveniment
  • Producatori
  • Logistica
  • Management
  • Birouri
  • Legislativ
  • Infrastructura
  • Rezidential
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Despre
  • Contact
  • Publicitate
  • Potitică Cookies
  • Termeni și condiții
  • Potitică de confidențialitate
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Prima pagină » PODUL GOLDEN GATE: Montarea „patului” carosabilului
Arhitectura / CadastruDezvoltare urbanaSpecial

PODUL GOLDEN GATE: Montarea „patului” carosabilului

Last updated: ianuarie 29, 2022 1:37 pm
Smart Constructii
Share
3 Min Read
SHARE

 


FOTO-DOCUMENT: Montarea „patului” carosabilului în timpul construcției Podului Golden Gate, San Francisco.

Primele planuri de a lega printr-un pod cele două maluri a strâmtorii Golden Gate datează din anul 1871, mulți specialiști având îndoieli cu privire la posibilitatea finanțării acestui proiect.

Contents
 FOTO-DOCUMENT: Montarea „patului” carosabilului în timpul construcției Podului Golden Gate, San Francisco. Foto: Historic Photographs

În anul 1920, însă, s-au reînoit pregătirile de realizare a proiectului, cu toate obiecțiile și acțiunile de boicotare ale proprietarilor de vapoare ale căror vase traversau strâmtoarea. Perioada de construcție a podului a durat între data de 5 inauarie 1933 până la data de 27 mai 1937, sub conducerea inginerului șef Joasph B. Strauss, avându-i ca asistenți pe Charles Ellis și Leon Moiseff. Este interesant câ acest pod controversat a necesitat: „200 de milioane de cuvinte pentru a convinge populația de necesitatea existenței sale și numai patru ani și 35 milioane de dolari pentru construirea lui”.

Gigantica realizare s-a făcut cu mari sacrificii. Mărturie- în timpul construcției podului s-au produs nu mai puținde 14 accidente mortale. Construirea podului a necesitat realizări tehnice deosebite, fiind pentru o bună perioadă de timp podul suspendat cel mai lung din lume, partea suspendată măsurând 2.332 m. Stâlpul de susținere cel mai înalt are 227 m, iar grosimea cablurilor principale (înmănunchiate) este de 92 cm. Podul cântărește 887.000 de tone și a necesitat 600.000 de nituri. A fost în întregime construit din donații într-o perioadă de timp când Statele Unite se găsea după „Marea Recesiune Economică”, și când economia SUA se confrunta cu problema unui șomaj ridicat.

Traficul pe Podul Golden Gate, privire spre intrarea dinspre nord spre San Francisco.

Podul Golden Gate servește ca legătură de transport vitală pentru Autostrada 101, care face legătura între orașul San Francisco și districtul Marin County. Dispune de șase benzi de circulație cu lungimea de 2.736 m. Din motive de siguranță, viteza maximă admisă este de 73km/h. Podul dispune de un sistem de monitorizare în timp real al traficului, ceea ce permite reconfigurarea benzilor de circulație în funcție de numărul și direcția de deplasare a mașinilor.

Concret, dimineața sunt activate patru benzi spre sud (San Francisco) și două spre nord (Sausalito); iar după-amiaza și în zilele libere, sunt câte trei pe fiecare sens. 

Traficul pietonilor și cel al bicicliștilor este permis numai pe trotuare și numai pe timpul zilei.

Accesul câinilor este permis dacă aceștia sunt însoțiți de stăpâni și sunt în lesă.

Podul a fost închis din cauza vântului puternic de cinci ori în: 1951, 1982, 1983, 1996, și 2005. Vânturile puternice din 1982 au fost indeajuns de puternice ca să provoace o clătinare vizibilă a podului

 

Foto: Historic Photographs

You Might Also Like

Marturie a trecutului: „Nivelmentul orasului Bucuresci”, la 1895

Cladiri de poveste, in suferinta, in miezul capitalei. DUREROS! Doua au apartinut unui arhitect celebru

Cel mai vechi templu din Tokyo… de o frumusete ce tine viu uimitorul spirit nipon

Armonic intre Neobaroc si Art Nouveau, Ceasul public al Brailei indeamna la trairea unui timp al frumosului

Targovistenii tin musai la modernizarea orasului-cetate: START in forta la prima dintre cele 3 autogari piblice modern incluse intr-un amplu proiect!

TAGGED:golden gatemontareapatului
Share This Article
Facebook Copy Link Print
Previous Article Cata inspiratie, cata frumusete… Undeva, intr-un alt orizont…
Next Article Arhitectul Sef al judetului Giurgiu, despre sistemul „Agro voltaice”

Suntem prezenți

235.3kFollowersLike
136kSubscribersSubscribe
- Advertisement -
Ad imageAd image

Cele mai noi

banda etansare pvcmag
Cum banda autoadezivă de etanșare poate transforma o locuință într-o construcție smart
Advertoriale
noiembrie 5, 2025
ELKO Aginode Img4
ELKO Romania alături de Aginode au prezentat cele mai noi inovații în cablare pe cupru și fibră optică
Producatori
noiembrie 3, 2025
configuratoarele inteligente noul standard n alegerea tmplriei pentru construciile moderne
Configuratoarele inteligente – noul standard în alegerea tâmplăriei pentru construcțiile moderne
Advertoriale
octombrie 30, 2025
apartamente cu 2 camere in bucure ti echilibrul perfect intre confort i investi ie sigura
Apartamente cu 2 camere în București – echilibrul perfect între confort și investiție sigură
Advertoriale
octombrie 27, 2025
475282255 578324088372165 3280974607955694481 n 400x400

S-ar putea să-ți placă și

Arhitectura / CadastruEveniment

Istoria, musai, „la o vorba” cu prezentul la Sebesu de Jos: In interiorul bisericii actuale s-au itit ruinele aletia mult mai vechi

iunie 13, 2022
Arhitectura / CadastruSpecial

CONDAMNABIL: ASA arata cel mai vechi Cazino din Romania!

februarie 24, 2022
Dezvoltare urbanaSpecial

DOARE pe careva???

iulie 18, 2022
Special

POVESTEA UNEI INCUIETORI: Sunt aici Alba ca Zapada si… piticii!

martie 20, 2022

Pe constructiismart.ro găsiți cele mai noi informații din domeniul construcțiilor, acoperind categorii precum investiții, infrastructură, dezvoltări imobiliare, tehnologii inovatoare, prietenoase cu mediul și legislație de specialitate.

Parteneri

  • București Business
  • Constanța Business
  • Ardeal Business
  • News Medical

Parteneri

  • Teo Smile
  • Teo Smile Kids
  • Prahova Business
  • Teo Smile Blog

Parteneri

  • Gold Travel
  • Iași Business
  • Reușita
  • AGENȚII
Follow US
© 2025 ConstrucțiiSmart. Toate drepturile rezervate.
  • Despre
  • Contact
  • Publicitate
  • Potitică Cookies
  • Termeni și condiții
  • Potitică de confidențialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?